Wednesday, July 02, 2014

Αγαπημένες Τριλογιες

Όπως  έχετε καταλάβει έχω σταματήσει να αναιβάζω ειδήσεις για το gaming και έχω αρχίσει να λέω πιο πολύ τη γνώμη για διάφορα θέματα σε διάφορα Post (blogs) σας Αρέσει ? 


Αγαπημένες τριλογίες !
1)Assassins Creed (AC I , AC II , AC III , μαζι και τα Brotherhood και Revelations ) Αγαπημένη τον αγαπημένων μου σειρά! Τι να πρώτο πει κάνεις για αυτά τα παιχνίδια ? Αυτή η μυστικοπάθια τους  είναι πραγματικά αυτό που με κρατάει σε αυτά.
Παράπονο : Θέλω συνεχεία  με τα το τέλος του AC III τι απαιτημένε τελικά ? 


2)Dead Space Trillogy Μια σειρά που ξεκίνησα πρόσφατα (τσεκάρετε τα Reviews ) και πραγματικά την έχω αγαπήσει. Όλο το sci - fi σκηνικό  , σε συνδυασμό με τη Horror περιπέτεια  είναι μια καταπληκτική εμπειρία.






3)Bioshock Trillogy Καταπληκτικά παιχνίδια !!! Πολύ μυστικοπαθή και με μια  ωραία  ιστορία και τα παράξενα σκηνικά τοπία (Rapture , μια πολύ  βυθισμένη πόλη και η Columbia , μια πόλη στον αέρα , πολύ πρωτοτυπώ !  ) 





4)Batman Arkham Trillogy   Η καλύτερη μακράν παιχνιδοσειρά βασισμένη σε ταινία  !  Καταπληκτικό σύστημα μάχης , η σκοτεινή Gotham  άπλα μαγευτική , ο Batman πολύ bad ass και τέλος μια καλή ,όχι τόσο πρότυποι άλλα σε γενικές γραμμές καλή 
Παράπονο : Θέλω   νέες ιδέες , εντάξει κάλο και το Batmobile άλλα  μην είναι πάλη το ίδιο μετά άλλα ! 

5)God Of War Ελληνική μυθολογία , έξω πραγματικά τέρατα , πολύ αίμα , άρωμα αρχαίας  Έλλαδας











Αυτές είναι οι αγαπημένες μου τριλογίες , δυστυχώς  δεν έχω ακόμα παίξει τα θρυλικά Uncharted !Πείτε μου τη γνώμη σας :)  

0 comments:

Post a Comment